Přejít k hlavnímu obsahu
Akce

Hledáme nové kolegy

Rosteme a proto hledáme nové kolegy - Provozní a Brand marketér...

1) Manažer provozoven a zákaznické zkušenosti - Praha

BAVÍ VÁS KOMUNIKACE S LIDMI A MÁTE PERFEKTNÍ ORGANIZAČNÍ SCHOPNOSTI? Naším posláním je přádávat jedinečný zážitek v podobě dokonalých thajských masáží v okouzlujících prostorech. Hledáme pracovitého člověka, který zvládne zajistit hladký průběh dne na našich nejdůležitějších provozovnách v Praze, dokáže zkorigovat směny recepčním, předávat komunikaci směrem k vedení i terapeutkám, udržet naše standardy během provozního dne.

  • Máte potřebu za sebou vidět hodnotné výsledky své práce?
  • Neustále vymýšlíte, jak věci kolem sebe zlepšovat a posouvat dopředu?
  • Dokažete si zorganizovat svou agendu a máte ve věcech pořádek?

Pokud je vaše odpověď 3x ANO, jsme na dobré cestě, možná hledáme právě vás!

Co bude výsledkem vaší práce?

  • Spokojení klienti na jednotlivých pražských provozovnách. 
  • Zorganizovaní recepční, kteří jsou zaškolení, vědí, co dělají, kdy to dělají a mohou se na vás kdykoliv obrátit s veškerými dotazy.
  • Zkontrolované prostory a úkoly úklidu i údržby.
  • Překontrolované plány masérek, je potřeba vidět, zda jsou jednotlivé masérny i terapeutky zorganizované nejefektivněji.
  • Zkontrolovaná administrativa recepce.

Co k tomu budete potřebovat?

  • Dobrá znalost angličtiny slovem i písmem
  • Reprezentativní vystupování.
  • Pozitivní nálada i při řešení provozních problémů.
  • Nadšení pro práci a samostatnost.

Co vám za to nabídneme my?

  • Perfektní zaškolení a seznámení se s naší firmou a hodnotami.
  • Možnost školení, růstu, profesni rozvoj.
  • Práce v české rodinné firmě a přesto v milém mezinárodním prostředí.

Máte-li zájem o pozici, prosím neváhejte poslat své CV na adresu job@tawan.cz. Pro případné dotazy a doplnění informací, prosím neváhejte kontaktovat kolegyni Annu Forejtkovou: 721 366 598. 

2) Brand marketér junior/senior

Do našeho týmu hledáme šikovného a nápaditého Marketéra, který se postará o naši firemní viditelnost a bude se podílet na tvorbě obsahu. Realizace v čemkoliv, co vás baví – možnost přinášet nové nápady a realizovat se v dalších oblastech, které vás zajímají a mohou posunout naši značku dál.

Baví vás: 

  • Tvorba obsahu – atraktivní texty, fotky a videa, které budou komunikovat naši značku a přitahovat nové zákazníky.
  • Tvorba grafiky – příprava vizuálů pro kampaně, sociální sítě a web.
  • Správa firemních kampaní – návrh, realizace a optimalizace marketingových kampaní na různých kanálech (sociální sítě, web, e-mail apod.).
  • Zajištění viditelnosti firmy – sledování aktuálních trendů, zajištění, aby naše firma byla vidět tam, kde je potřeba, a budování povědomí o naší značce.
  • Analýza výsledků kampaní – vyhodnocování úspěšnosti kampaní a hledání nových příležitostí pro zlepšení.

Požadujeme:

  • Alespoň minimální zkušenosti s tvorbou obsahu a marketingem
  • Schopnost pracovat s grafickými nástroji nebo se rychle učit (Adobe, Figma)
  • Kreativní přístup a smysl pro detail
  • Zájem o nové marketingové trendy
  • Výborné komunikační dovednosti

Nabízíme:

  • Příležitost realizovat své nápady a tvořit něco, co bude vidět
  • Možnost kreativně se rozvíjet v oblastech, které vás baví
  • Přátelskou atmosféru a podporu týmu
  • Motivující platové ohodnocení
  • Možnost profesního rozvoje a účasti na školeních

Pokud se vidíte v této pozici a máte chuť vytvářet obsah, který zaujme, pošlete nám svůj životopis a ukázky své práce na job@tawan.cz. Pro případné dotazy, prosím neváhejte kontaktovat přímo našeho ředitele, Michal Votruba, 602 966 978.

 

Již obsazeno - Back office manažer - Praha

Do naší firmy hledáme spolehlivého a organizovaného Back Office manažera, který bude klíčovou osobou pro zajištění hladkého chodu naší kanceláře. Vaším úkolem bude:

  • Příprava mezd – zpracování podkladů pro výplaty a zajištění, že každý dostane spravedlivě odměněno za svoji práci. Zajištění spokojenosti týmu a tím nakopnout jeho výkon.
  • Příprava dokladů pro externí účetní - kontrola plateb klientů, exporty dat, fakturace
  • Řízení provozu a optimalizace nákladů – dohled nad denními činnostmi a zajištění plynulého chodu provozu z kanceláře, přínos úsporů, kandidát by měl být schopen předvídat problémy a řešit je.
  • Kontrola stavů zásob a nákup sledování skladových zásob a zajištění včasného doplňování.
  • Podpora růstu firmy - strategický rozvoj, získávání nových klientů a expanze firmy.

Požadujeme:

  • Zkušenosti na podobné pozici nebo výborné organizační schopnosti a snaha rychle se učit.
  • Schopnost pracovat samostatně, ale zároveň umět vysvětlit své postupy.
  • Znalost práce s kancelářskými nástroji (Google dokumenty a tabulky).

Nabízíme:

  • Stabilní práci v přátelském kolektivu.
  • Motivující platové ohodnocení.
  • Možnost dalšího profesního růstu.

Pokud vás tato pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis na job@tawan.cz. Pro případné dotazy, prosím neváhejte kontaktovat našeho ředitele, Michal Votruba, 602 966 978.

Nenechte si ujít už žádnou akční nabídku

Odebírat newslletter

Další články

Pro plnohodnotný zážitek z našeho webu, otočte vaše zařízení na výšku

OK