Rosteme a proto hledáme nové kolegy - Provozní a Brand marketér...
1) Manažer provozoven a zákaznické zkušenosti - Praha
BAVÍ VÁS KOMUNIKACE S LIDMI A MÁTE PERFEKTNÍ ORGANIZAČNÍ SCHOPNOSTI? Naším posláním je přádávat jedinečný zážitek v podobě dokonalých thajských masáží v okouzlujících prostorech. Hledáme pracovitého člověka, který zvládne zajistit hladký průběh dne na našich nejdůležitějších provozovnách v Praze, dokáže zkorigovat směny recepčním, předávat komunikaci směrem k vedení i terapeutkám, udržet naše standardy během provozního dne.
- Máte potřebu za sebou vidět hodnotné výsledky své práce?
- Neustále vymýšlíte, jak věci kolem sebe zlepšovat a posouvat dopředu?
- Dokažete si zorganizovat svou agendu a máte ve věcech pořádek?
Pokud je vaše odpověď 3x ANO, jsme na dobré cestě, možná hledáme právě vás!
Co bude výsledkem vaší práce?
- Spokojení klienti na jednotlivých pražských provozovnách.
- Zorganizovaní recepční, kteří jsou zaškolení, vědí, co dělají, kdy to dělají a mohou se na vás kdykoliv obrátit s veškerými dotazy.
- Zkontrolované prostory a úkoly úklidu i údržby.
- Překontrolované plány masérek, je potřeba vidět, zda jsou jednotlivé masérny i terapeutky zorganizované nejefektivněji.
- Zkontrolovaná administrativa recepce.
Co k tomu budete potřebovat?
- Dobrá znalost angličtiny slovem i písmem
- Reprezentativní vystupování.
- Pozitivní nálada i při řešení provozních problémů.
- Nadšení pro práci a samostatnost.
Co vám za to nabídneme my?
- Perfektní zaškolení a seznámení se s naší firmou a hodnotami.
- Možnost školení, růstu, profesni rozvoj.
- Práce v české rodinné firmě a přesto v milém mezinárodním prostředí.
Máte-li zájem o pozici, prosím neváhejte poslat své CV na adresu job@tawan.cz. Pro případné dotazy a doplnění informací, prosím neváhejte kontaktovat kolegyni Annu Forejtkovou: 721 366 598.
2) Brand marketér junior/senior
Do našeho týmu hledáme šikovného a nápaditého Marketéra, který se postará o naši firemní viditelnost a bude se podílet na tvorbě obsahu. Realizace v čemkoliv, co vás baví – možnost přinášet nové nápady a realizovat se v dalších oblastech, které vás zajímají a mohou posunout naši značku dál.
Baví vás:
- Tvorba obsahu – atraktivní texty, fotky a videa, které budou komunikovat naši značku a přitahovat nové zákazníky.
- Tvorba grafiky – příprava vizuálů pro kampaně, sociální sítě a web.
- Správa firemních kampaní – návrh, realizace a optimalizace marketingových kampaní na různých kanálech (sociální sítě, web, e-mail apod.).
- Zajištění viditelnosti firmy – sledování aktuálních trendů, zajištění, aby naše firma byla vidět tam, kde je potřeba, a budování povědomí o naší značce.
- Analýza výsledků kampaní – vyhodnocování úspěšnosti kampaní a hledání nových příležitostí pro zlepšení.
Požadujeme:
- Alespoň minimální zkušenosti s tvorbou obsahu a marketingem
- Schopnost pracovat s grafickými nástroji nebo se rychle učit (Adobe, Figma)
- Kreativní přístup a smysl pro detail
- Zájem o nové marketingové trendy
- Výborné komunikační dovednosti
Nabízíme:
- Příležitost realizovat své nápady a tvořit něco, co bude vidět
- Možnost kreativně se rozvíjet v oblastech, které vás baví
- Přátelskou atmosféru a podporu týmu
- Motivující platové ohodnocení
- Možnost profesního rozvoje a účasti na školeních
Pokud se vidíte v této pozici a máte chuť vytvářet obsah, který zaujme, pošlete nám svůj životopis a ukázky své práce na job@tawan.cz. Pro případné dotazy, prosím neváhejte kontaktovat přímo našeho ředitele, Michal Votruba, 602 966 978.
Již obsazeno - Back office manažer - Praha
Do naší firmy hledáme spolehlivého a organizovaného Back Office manažera, který bude klíčovou osobou pro zajištění hladkého chodu naší kanceláře. Vaším úkolem bude:
- Příprava mezd – zpracování podkladů pro výplaty a zajištění, že každý dostane spravedlivě odměněno za svoji práci. Zajištění spokojenosti týmu a tím nakopnout jeho výkon.
- Příprava dokladů pro externí účetní - kontrola plateb klientů, exporty dat, fakturace
- Řízení provozu a optimalizace nákladů – dohled nad denními činnostmi a zajištění plynulého chodu provozu z kanceláře, přínos úsporů, kandidát by měl být schopen předvídat problémy a řešit je.
- Kontrola stavů zásob a nákup – sledování skladových zásob a zajištění včasného doplňování.
- Podpora růstu firmy - strategický rozvoj, získávání nových klientů a expanze firmy.
Požadujeme:
- Zkušenosti na podobné pozici nebo výborné organizační schopnosti a snaha rychle se učit.
- Schopnost pracovat samostatně, ale zároveň umět vysvětlit své postupy.
- Znalost práce s kancelářskými nástroji (Google dokumenty a tabulky).
Nabízíme:
- Stabilní práci v přátelském kolektivu.
- Motivující platové ohodnocení.
- Možnost dalšího profesního růstu.
Pokud vás tato pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis na job@tawan.cz. Pro případné dotazy, prosím neváhejte kontaktovat našeho ředitele, Michal Votruba, 602 966 978.