Přejít k hlavnímu obsahu
Blog

Změna rezervace

Potřebujete změnit termín? Žádný problém. 

Nehledě na způsob vytvoření rezervace i na to, jestli je rezervace zaplacená předem či nikoliv - v případě, že potřebujete změnit termín, prosím zavolejte nám a pokusíme se najít nejvhodnější termín. Změnit rezervaci je možné také pomocí SMS, emailu či whatsappu, ale vzhledem k povaze těchto komunikačních kanálů a prodlení, které lze očekávat, může dojít k obsazení volného místa. 

V tuto chvíli není možné změnit rezervace online. Náš systém takovou operaci nenabízí, ale na vylepšení stále pracujeme. 

Vzhledem k aktuálním obchodním podmínkám, máte možnost nyní změnit či zrušit rezervaci 24h a více předem. Samozřejmě se snažíme vyjít vstříc všem i v neočekávaných situacích, a tak prosíme i vás – zavolejte nám prosím co nejdříve a pokusíme se vymyslet ideální řešení. Děkujeme za pochopení.

Některé telefonní linky jsou obsazenější než jiné. Recepce větších salonů mají přístup do celé sítě TAWAN, a tak případně neváhejte volat i klidně do jiného města. Nebo prosím vyčkejte a ozveme se vám zpět. 

Pro případné stížnosti či připomínky, neváhejte využít prosím email: info@tawan.cz

Nenechte si ujít už žádnou akční nabídku

Odebírat newslletter

Více novinek

Pro plnohodnotný zážitek z našeho webu, otočte vaše zařízení na výšku

OK